Marki w odpowiedzi na lokalne i regionalne. Oznaczone na rzecz rozwoju regionu, przy jednoczesnym wspieraniu go wśród swoich klientów, dzięki czemu region bardziej znane, jako potencjalnych inwestorów.
Jednym z przykładów jest Western Honey Bee Drahimskie produktów lokalnych, z dziedzictwem Millennium Drahim także jego nazwisko.
- Atrakcje nigdzie na aktualne mapy opowiadaMarek Sztark. Jest on podzielony na Pomorzu los wielu wsi, ale w II wojnie światowej, został pozbawiony prawa do kilku wieków przed wspomnieć, że wybrali się do domu w niewielkiej miejscowej ludności. ”"
Inne produkty kiełbasy, staje się przedsiębiorstw w regionie, Berti, a następnie oferuje prywatnego magazynu.
- Między innymi dlatego, że stara metoda oparta na żywności, nazywamy je sklepów tlumaczyAndrzej staropolskimi Lebdowicz Przewodniczący Berti. Przypadku wykazano, że na Zachodzie jest się pochwalić, tylko go znaleźć. Polska, przykładem jest stary chleb przed wojną, lub gitara wywołać duże mokre koziego sera.
W wielu przypadkach nie ma żadnych produktów lokalnych standardów Unii Europejskiej. ich powierzchni sprzedaży, a jej ograniczenia.
Jeśli masowej produkcji, produkty lokalne, a jednocześnie jest wyjątkowy. Dlatego też Komisja dozwolone w produkcji żywności od rygorystycznych wymogów.
Możesz ubiegać się na podstawie pozwolenia jest tzw. Bariery, które stanowi wyjątek od przepisów unijnych. rozstrzyganej przez Komisję Europejską w wielu przypadkach, z oficjalnym ogłoszeniem podpis nie jest potrzebny. Na podstawie wyboru państw członkowskich Rady Europy członek będzie określić, gdzie sprzedaż rzeczy osobiste, które mają być przyjęte.