Internet Marketing, wysyłając e-mail jest największym problemem dla małych przedsiębiorstw.Chcą tylko przekazuje wiadomości do klientów bez klient jest zainteresowany zwracając uwagę na pewne informacje, czy nie. Oznacza to, że często odebrane wiadomości jako spam lub usuwanie odpadów. Ważne jest, aby o tym pamiętać, to możemy właściwie zaplanować i zrealizować | z | e-mail dostawy do klienta.
Aby zapewnić poprawny adres e-mail klientów, robimy wszystko co możliwe w celu jak najlepszego wykorzystania infrastruktury i wzrost korzystnych relacji z klientami. Prowadzenie e-mail kampanii marketingowych powinna zwracać uwagę na drobne błędy dokonane w trzech zasad:
- Rzadko i niespójne kontakt.
Wysyłanie rzadkie, nieoczekiwane wiadomości e-mail do abonentów może być tak źle, jak reputacja firmy wysyłając e-mail zbyt często. Klienci zazwyczaj spodziewać się wiadomości z określonych odstępach czasu (np. codziennie, tygodniowo, miesięcznie).
- Złe wieści dla niewłaściwym momencie dostawy.
Z biegiem lat, małe przedsiębiorstwa są coraz bardziej komfortowe i kampanii marketingowych, e-mail jest adresowany do wszystkich odbiorców danych kontaktowych. Niektórzy klienci nie zawsze chcą otrzymywać wszelkie informacje o swojej firmie. W tym przypadku uważam, że rozwiązania, aby wysłać e-mail do określonego kręgu odbiorców zainteresowanych informacje szczegółowe i dokładne.
- Wyślij e-mail do klientów ze starej listy.
Wysyłania e-maili do klientów, którzy co najmniej przez sześć miesięcy, ponieważ nie otrzymały e-mail kończy się o kilka procent przypadków oznaczone jako spam stron.
W zależności od działań naszej źródła dochodu, w mniejszym lub większym stopniu w zależności od kontaktów z klientami. W związku z tym klienci mogą zrezygnować z subskrypcji listy mailingowej, aby przynieść nam straty finansowe. W celu uniknięcia jakiegokolwiek związku z naszych klientów, wyślij je e-mail abonament tylko oczekiwać w momencie, w wykresie dla grup docelowych.